close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נופש בארץ ברגע האחרון – כך תמצאו את הדילים הטובים

מערכת שורשב חשוון, תשעה26/10/2014

הנה כמה טיפים להזמנת נופש בארץ ברגע האחרון שתוכלו להסתייע בהם

תגיות:
יותר ויותר אנשים משאירים את תכנון החופשה שלהם עד מספר ימים לפני היציאה. אבל האם זה באמת עוזר למצוא את הדילים הטובים ביותר כשהשעון מתקתק?

אם עדיין לא מיהרתם והזמנתם את החופשה שלכם, אתם משתייכים למספר הולך וגדל של אנשים שמחרימים את המסורת להזמין את החופשה חודשים מראש, וממתינים עד לרגע האחרון. זאת, בין עם מדובר בנופש זוגי או נופש עם ילדים והכול במטרה לנסות למצוא דיל טוב יותר.

אם אתם רוצים לקבל את העסקה הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר, יהיה עליכם להקריב את אפשרות הבחירה – קרוב לוודאי שהגבלת הנופש שלכם ליעד מסוים או לתאריך מסוים תגרום לכם לאכזבה, כאשר בסופו של דבר תצטרכו לנטוש את חלום החופשה החלומית שלכם לטובת משהו יותר מציאותי.

הנה כמה טיפים להזמנת נופש בארץ ברגע האחרון שתוכלו להסתייע בהם:

לחפש באתרים המתאימים
למצוא מקום לינה מתאים זה לא תמיד קל. לכן, תמיד עדיף להחליט קודם כל מה בדיוק אתם רוצים – צימר בדרום, מלון בוטיק בגליל או מלון רשת באילת – ורק לאחר מכן לבדוק את יעד החופשה באתרים המתאימים באינטרנט.

לבדוק מה כלול במחיר
השוואה בין מחירים היא נכונה וטובה (לפחות כך חושבים רוב האנשים), אבל איך תוכלו להשוות בין שבוע על בסיס חצי פנסיון במלון בגליל לבין "הכול כלול" במלון באילת?

אתם לא יכולים להשוות בין הצעות שהן לסוגים שונים של נופש עם ילדים, למשל, אלא אם כן אתם יודעים מה כלול בנופש: ארוחת בוקר בלבד? ארוחות נוספות במשך היום? מטבחון קטן שמאפשר לכם לרכוש מצרכים ולהכין ארוחה בעצמכם? אטרקציות באזור במחירים מוזלים? ועוד. אין ספק שסגנון "הכול כלול" יכול להיות חלופה טובה אם אתם יוצאים לנופש משפחתי ומחפשים מחיר מציאה.

לכן, החליטו קודם כל מה בדיוק אתם רוצים לפני שתתחילו להשוות בין ההצעות השונות הזמינות באתרי האינטרנט.

נופש באמצע השבוע
אם הנופש בארץ כולל למשל טיסה לאילת, חשוב לדעת כי טיסות באמצע השבוע הן בדרך כלל זולות יותר. אם אתם יכולים, קבעו את מועד הנופש כך שיתחיל באמצע השבוע. בכל אופן, הימנעו מטיסה בסופי שבוע אם אתם רוצים לקבל את העסקה הטובה ביותר. גם בתי המלונות בדרך כלל שקטים יותר בימי שלישי ורביעי בשבוע.

אבל אם אתם נאלצים לצאת לחופשה בסוף השבוע, כדאי לשקול לינה במלון שממוקד בקהל עסקי, שבדרך כלל יהיה מחוץ לעיר בסופי השבוע.

להיות קצת חצופים...
הזמנת נופש בארץ ברגע האחרון נותנת לכם אפשרות להיות קצת יותר חצופים ונועזים בכל מה שקשור לבקשות שלכם. למשל אם אתם זוג שרוצה לחגוג ירח דבש או יום נישואין, ספרו סיפור נוגע ללב ולפעמים הדבר יסייע לכם לשדרג את ההזמנה המקורית ולקבל חדרים טובים יותר בבית המלון. כלומר, אולי עדיף להזמין חדר זול ואז לבקש שדרוג...

האמינו למה שאתם קוראים
אל תלכו שולל על ידי קיצוץ לכאורה במחיר – המחיר האמיתי של החופשות מתנדנד כך שהכותרת המכריזה על ההנחות יכולה להיות די חסרת משמעות. שימו לב למחיר בשורה התחתונה ולא לכמה שאתם יכולים כביכול לחסוך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה